REGULAMIN SKLEPU

 §1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy dostępny pod adresem [https://slaskitech.pl](https://slaskitech.pl) prowadzony jest przez:

ŚLONSKI TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001161314, NIP: 9542885382, REGON: 541169326.

2. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest:

* telefonicznie: +48 732 536 903
* mailowo: [office@slaskitech.pl]

3. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym zasady zawierania umów sprzedaży biletów na wydarzenia organizowane przez ŚLONSKI TECH Sp. z o.o., prawa i obowiązki stron, a także procedury reklamacyjne.

 §2. DEFINICJE

1. Kupujący – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupu biletu.
2. Sprzedawca – ŚLONSKI TECH Sp. z o.o.
3. Sklep – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem [https://slaskitech.pl](https://slaskitech.pl)
4. Wydarzenie – organizowane przez Sprzedawcę spotkanie, konferencja, warsztaty lub inne wydarzenie, na które oferowane są bilety.
5. Bilet elektroniczny – dokument uprawniający do uczestnictwa w Wydarzeniu, przesyłany Kupującemu drogą elektroniczną.

§3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Zakup biletów odbywa się poprzez stronę internetową Sklepu.

2. W celu złożenia zamówienia należy:
a) wybrać wydarzenie i liczbę biletów,
b) wypełnić formularz zamówienia,
c) zaakceptować Regulamin i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych,
d) dokonać płatności za pośrednictwem Stripe lub Luma.

3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Kupującego potwierdzenia zamówienia na wskazany adres e-mail.

§4. PŁATNOŚCI

1. Ceny biletów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
2. Płatności można dokonać wyłącznie za pomocą zewnętrznych bramek płatniczych Stripe lub Luma.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy lub opóźnienia wynikające z działania dostawców usług płatniczych.

 §5. DOSTAWA BILETÓW

1. Bilety elektroniczne przesyłane są na adres e-mail wskazany przez Kupującego podczas składania zamówienia, niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności.
2. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności danych w bilecie oraz zachowania go w formie elektronicznej lub wydrukowanej w celu okazania przy wejściu na wydarzenie.

 §6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, kulturalnymi lub sportowymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
2. W związku z powyższym Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy po zakupie biletu.

 §7. ZWROTY I REKLAMACJE

1. W przypadku odwołania wydarzenia Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za bilety w terminie do 14 dni.

2. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: [office@slaskitech.pl]

3. Reklamacja powinna zawierać:

* imię i nazwisko Kupującego,
* numer zamówienia,
* opis problemu i żądanie reklamacyjne.

4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.

 §8. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych jest ŚLONSKI TECH Sp. z o.o.
2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi klienta oraz – za wyraźną zgodą – w celach marketingowych.
3. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

 §9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin dostępny jest nieprzerwanie na stronie: [https://slaskitech.pl](https://slaskitech.pl).
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiany przepisów prawa, zmiany warunków technicznych). O zmianach Kupujący zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

©2025   . All Right Reserved

Przewijanie do góry